Friday, August 26, 2011

კახელი პატრული

-ექვსასსამოცდაშვიდი ექვსასსამოცდაშვიდი გადააყენე ტრნნნ ტრნნნ!!!
-ემელი ემელი ოეეე გადააყენე მეთქი არ გესმის?!
-ეს ხმები გურჯაანისკენ მიმავალ გზაზე შემომესმა. სარკეში გავხედე და ვინსტონ ლაითი -მომდევდა ჩართული „მიგალკით“. მორჩილად გადავაყენე მანქანა გზიდან და წესის --თანახმად მანქანიდან არ გადავსულვარ. ფანჯარას არ ჩავუწიე და ესე გაყინული მზერით -დაველოდე.
-ინსპექტორი მღებრიშვილი- ოდნავ გასაგონად გაისმა ხმა
-მე არ მიმიხედია
-ინსპექტორი მღებრიშვილი - ისე დასჭექა ღიპი და ღაბაბი აუთრთოლდა
-ისევ არ მივხედე
-გადავიდა პრიმიტიულ ხერხზე - ფანჯარაზე დამიკაკუნა
-არც ეხლა მივხედე
-წინიდან მოუარა და წამოჭარხლებული სახით ფანჯრის ჩაწევა მიბრძანა
-ფანჯარას ჩავუწიე და გავუღიმე - რა დავაშავე უფროსო?
-ფანჯარას რათ არ უწევდი?- დამიბღვირა
-როდის კაცო? - გავიკვირვე მე
-როდისა და ეხლა
-როდის ეხლა?
-ოოოჰ.. საბუთები- მობეზრდა ჩემთან დავა
-რა საბუთები?
-მანქანის საბუთები და პრავა- დამიკონკრეტა
-მანქანის პასპორტი მივაწოდე.
-პრავა არა გაქ? -შემათვალიერა ეჭვის თვალით
-პრავა რა არის?- გავისულელე თავი
-ეეე ეხლა შენ რას ატრაკებ- გაბრაზდა პოლიციელი
-მოვითხოვ ჩემსკენ მომართული ფრაზეოლოგიის დახვეწას- წარბი შევიკარი მე
-ვინა ხარ კაცო შენა- შეშფოთდა ინსპექტორი
-თუ ფაქი- ვუპასუხე მე სერიოზული გამომეტყველებით.
-გვარი?- დაიბნა პატრული
-შაქური- არ დავიბენი მე
-მართვის მოწმობა მაჩვენეთ თუ შეიძლება- გადაერთო ქართულზე
-მივაწოდე.
-აქ რო აკაკი წერია?- გამომიჭირა
-ეგ ჩემი არ არის- ვუთხარი დაბალი ხმით
-მა ვისია?- აუწია ხმას
-ჩემი- ვუპასუხე მე
-შენა ეხლა იცი რას გიზამ თუფაქ. ჩაგისვამ მანქანაში და სანამ ტირილ არ დაიწყებ იქამდე -მეყოლები იქა გაიგეე?- გაცოფდა ინსპექტორი
-ჯასთ სეი ენაზა მადაფაქინ ვორდ ენდ ზის შით ის ოვა- ვუთხარი მე
-რაა? -დააღო პირი
-ვოთს ე ფრობლემ ინსფექთა?- ვკითხე მე
-ჩამო დაბლა ერთი აბა.
-აი ქენთ ჰია..
-დაბლა ჩამო მეთქი დაბლა ერთი..
-ჰუ არ იუ ბიტჩ, ფაქ ოფ, ორ საქ მაი ინქრედიბლ
-ეხლა აღარ იცი ქართული არააა? ჩამო მანქანიდან რო გელაპარაკები.
-რა გნებავთ?-დავინტერესდი მე
-აღარაფერი-მითხრა ინპექტორმა მღებრიშვილმა და ჯარიმის ბლანკი ამოიღო
-რა დავაშავე იქნებ მითხრათ?- მოვისაწყლე თავი
-წითელზე გაიარე- მითხრა მან და სოფლის ამტვერებულ გზას გახედა...-

No comments:

Post a Comment